Sunday, October 10, 2010

Program Ops Al-Falah...!

    Alhamdulillah program Ops Al-Falah anjuran MTD Rantau Abang telah berjaya diadakan dengan jayanya di upu Kg. Binjai Che Lijah.Program ini telah dirancang dengan teliti dan melalui beberapa mesyuarat untuk dijayakan pada 7,8 dan 9 hb Oktober yang lalu.Antara aturcara utama yang dilakukan adalah program ziarah muslimat,jejak pemuda dan ziarah pimpinan disamping program tarbiyyah ahli dan pemuda.Kuliah agama dan qiamullail selalunya diberi penekanan untuk mempertingkatkan diri.
   Program ini mendapat sokongan yang kuat dari pimpinan MTD dan Pemuda DUN serta sokongan dari pemuda-pemuda cawangan yang berdekatan.Sambutan yang diterima dari penduduk setempat juga amat menggalakkan.Program sambutan hari raya mendapat sambutan yang ramai dari penduduk setempat dan sekitar.Majlis ini diselangselikan dengan ucapan pengerusi Dun dan Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat.                   
                      

                                                   




                       
                                               
  Disamping itu sumbangan duit raya untuk kanak-kanak dan anak-anak yatim juga dilakukan.Kemeriahan amat dirasai terutamanya kanak-kanak.


                                                    


                                                   


                                                  


                                                 


                                                                
  Kemuncak program ini dilakukan ceramah isu-isu semasa serta tayangan lcd dari penceramah jemputan.Antara yang hadir sebagai penceramah adalah Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat Ustaz Azman Shapawi,Adun Sura Ustaz Wan Hassan Wan Ramli dan Ketua Pemuda PAS Pahang Ustaz Suhaimi Saad.


                                                 


                                                   


                                                  
                                                          
     Penceramah jemputan dari negeri Pahang Ustaz Ibrahim Saad Ketua Pemuda PAS Pahang sedang berucap dengan bantuan layar lcd.Ceramah yang cukup berinformasi...!

   Graciasss...!

                                     

No comments:

Post a Comment